måndag, oktober 29, 2007

Overpowered

Jag får rapporter om hur många som klickar in på min blog. Det är lite väl många, med tanke på hur illa den uppdateras. Det gör mig lite glad. Nu vill jag ge lite tillbaka. Här är den underbara Roisin Murphy. Hon har just släppt ett efterlängtat album, som verkligen lever upp till förväntningarna.. det jag vill säga med det, är att den som väntar på något gott. Den väntar tills det kommer eller till den tröttnar och släpper det, om det sedan är för länge eller ej, det beror väl på graden av tillfredsställelse som den nyligen uppfyllda längtan inger.. och det kan bara den som längtade medge.

Så, som vanligt. Tanken går i cirklar och poängen är förlorad. Kanske är det poängen, trots allt.

I vilket fall som helst. Jag vet vad jag vill klä ut mig till på Halloween.. flickan i filmen!

Inga kommentarer: