söndag, januari 06, 2008

Nya tuffa tider.

Hm.. tror att min blogtid är förbi. Finner färre och färre skäl till att posta grejer, mindre och mindre lust till att göra utlägg om mitt liv, bättre och bättre anledningar till att inte skriva mera. Vi får se. Jag gör nog ett långdraget slut. Kan ju vara en svacka, men ett är säkert. Förra året var blogåret för mig. Det här året blir nog äventyrsåret. Jag ska springa en mara, hoppa mera fallskärm, åka skidor utför och längsmed, cykla runt en Vättern, säga hej till två nya syskonbarn, kunna bli auktoriserad mäklare, riskera liv och lem i hemmabyggd hinderbana och simma i Vansbro. För att nämna lite av det som jag ser fram emot tvåtusenåtta. När jag räknar upp det, så känns det som en dum idé att döda den här sidan. Jag kan istället låta den bli mer av en resultatrapport och mindre av ett kulturtips. Ja, så får det bli, om det blir något alls. Gott nytt år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Roflol!
Veckans Tjötträtt!!