onsdag, juni 24, 2009

Off-time

Ledig. Snart ett år sedan, ett år precis, sedan jag fick min registrering. Ett år med många mödor, måsten och massor av utmaningar. Jag har haft sjukt roligt och det har varit enormt givande. Jag gillart. Inte har det varit mycket ledigt, men det klagar jag inte över. Jag har ledigt nu. Började ledigheten med att ta med min bff, Sara, och dra till Berlin. Vi gjorde stan på fyra dar och den kommer aldrig vara densamma.. eller var det vi som aldrig kommer att vara desamma? Jag minns inte. Det är lite oklart. Nu har jag tid att bara ta det lugnt. Det gör jag. Idag har jag bara gjort nästan inget. Tvättat lite och hängt. Funderar på att ta en roadtrip. Kanske njuta av lite midnattssol.. vi får se. Tar det som det kommer. Vill jag bada i gyttja så gör jag det.

1 kommentar:

annika sa...

låter perfekt!! <3