söndag, september 09, 2007

Recyckling..

Ibland är det förundransvärt att folk orkar.. kolla in(te) in Jlo's nya video. Stinker det inte David LaChappelle lång väg? Det hade väl varit okej.. om det inte vore för att de återanvänder konceptet på Dirrty.. bara lite klatshig färg över alltihop. Koreografin sedan.. den får mig att misstänka att Jenny har kvar kontakten med sitt ex.. som gjorde de (inte alls) fantastiska movesen i tidigare videos. Nej. Det här var inte bra. Inte någonstans. Skäms nu lite att erkänna det. Men jag har faktiskt gillat en del av kvinnans tidigare alster. Allt gick utför så snart Skeletor fick en ring på hennes finger. Snart ska jag sluta bry mig om patetiska försök till att göra en hip video och faktiskt öppna mina skolböcker som det var meningen att jag skulle. Suck.

Inga kommentarer: