söndag, oktober 12, 2008

Skön dag!

Jag var ledig idag. Otroligt va? Okej, visst tog jag ett par jobbsamtal och bokade in några möten, men det var inte jobbigt. Drog iväg med två kolleger till en liten ort, arton mil söderut. Shoppade loss ordentligt. Fina grejer för få slantar. I relativitetens tecken, som alltid. Grymt nöjd, dock. Tänker inte lägga upp bilder eller berätta mer om det här. Om jag inte först får betalt för de som tjänar på den publiciteten. Jag är inte här för att tjäna andra. Du får gärna fråga mig nästa gång vi ses, så visar jag dig. Det är ytterst troligt att jag har något av det på mig, då vi möts nästa gång. Igår var jag på mycket mysig födelsedagsfest. Rockade mina bästa Beyoncetoner och käkade tårta som var fantastisk! Det har varit allt för sällan mellan gångerna jag träffat mina underbara vänner. Får bli bättring på det nu. Jag är alltid öppen för spontanfika!

Inga kommentarer: