fredag, oktober 10, 2008

Upp i sadeln igen..

Snackade med min ena syrra. Hon ska börja rida igen. Kul. Var länge sedan för mig med. Jag måste också upp i sadeln igen. Tur att jag tjackade en fet hoj som verkligen duger ännu ett varv runt Vättern. För gissa vad? Jag bangade Lidingöloppet. Ja, du läste rätt. Jag är bajs. Så dålig tajming att bli sjuk ett par dagar före start. Vägrade köra Maran all over again. Det kostade för mycket. Nu blir det nya tag. En ny attack mot en klassiker. Börjar med Vasan i vår. Det ska bli kul! Ja, jag ser fram emot det igen. Vill gärna simma och cykla en gång till. Det var ett intensivt äventyr som jag önskar att alla gjorde ett par gånger då och då. Varför inte hänga med? Du kan leka med mig. Säg bara till så leker jag med dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm jag fick ta mig igenom Lidingö helt själv! Vem ska jag nu öppna champangeflaskan med när Vasaloppet är genomfört i februari *besviken* ;-)
Oavsett influensa eller vinterkräksjuka så ska jag göra det. Kan väl inte vara så jobbigt att staka sig igenom 9 mil eller vad säger du Dani?

Ps. Simmar defenetivt nästa år, är du bra på att övertala kan du säkert få mig till att köra Vättern och Lidingö en gång till :-)

danidanger sa...

Du är fantastisk! Det gör jag gärna, övertalar dig alltså!