måndag, oktober 30, 2006

vad är det här?



Kolla in min blogg, om du vill. Lägg ett bokmärke till sidan. Ge mig respons genom att kommentera inlägg, om något berör dig.

Bloggen uppdateras varje dag, åtminstone i snitt.

Det jag skriver får läsas av alla, även om ingen har så mycket nytta av det..

Det jag vill säga är, sprid länken till min sida till alla du vill.

Låt dina vänner förundras av vilken dåre jag är.

Plocka fram utdrag till förfesten, skratta åt ordvalen, håna mina metaforer, sätt min bild på darttavlan. Gör vad du vill. Jag är din nu. Allmängods, som du fogar över som du känner. Smutskasta, hylla, ignorera. Nu får du chansen att följa mina irrationella tankegångar, de galna situationer jag hamnar i och allt annat strunt som livet består av.

Mitt initiala syfte med bloggen är att bjuda på lite underhållning, baserat på det som jag råkar ut för. Det kan röra sig om vad som helst. Jag censurerar inget. Men, märk väl. Jag förskönar allt. Sanningen om mig, mitt liv finns där i mellanrummet, inuti en av de nollor som bildar det du ser. Ibland kanske det knappt går att skymtas bakom en av ettorna. Men tro mig, sanningen ligger alltid där inne och hoppar fram när du minst anar det.

Slutligen vill jag bara önska dig mycket nöje!

2 kommentarer:

Lou sa...

Haha, först med att kommentera din blog EVER. det du! har förstås redan lagt dig under Favoriter. Ses på meilen! kram, Louise

mom sa...

I just love it!!!!
men det visste du väl redan?
Stor kram, mom