måndag, februari 04, 2008

Vad är upp?



Ja. Jag har inte gjort några inlägg på en stund. Varit lite upptagen.. med att vara osugen på att göra inlägg. Ingen direkt anledning. Men visst är det så att det skrivs alldeles för mycket och läses alldeles för litet? Alla bara pratar, men lyssnar någon? Verkligen lyssnar? Jag undrar ibland. Nog om det. Vad har passerat i mitt liv sedan sist? Jag var till Åre.. åkte skidor som fan. Perfekta backar, underbart sällskap och total njutning.. tills jag blev döende. Ja, du läste rätt. Det var på håret. Jag blev förkyld. Folk säger att Ebola svider som bara den. Jag skrattar åt dem. Ingen lider mer än jag med snuva. Ha ha. Nej, men frossa och blodig hosta var min hobby senaste veckan. Det blev ingen invigning av längdskidorna den här gången, men snart fryser helvetet över och då blir det åka av.

Inga kommentarer: