tisdag, juli 10, 2007

Is there light in the darkness?



Igår var det en regnig dag. Då får man kolla på tv. Så var det alltid när jag var liten. Sedan var det också så att vi bara hade ettan och tvåan, ja tills fyran kom och alla vet att det ändå inte fanns något man ville se där, dagtid. I nutid kan man göra så mycket mer. Jag tog med mig The Darkness och boxen till Staffan och Hanna. Sen hade vi en gamefest. Bara korta avbrott för att mjölka, inseminera och mata lite kor. Jävligt trevligt. Jag älskar serietidningarna som spelet baseras på. Älskade inte alls spelet så. Dn's hyllningsrecension vill jag inte hålla med fullt ut. Visst det är snyggt, men den känsla som tidningarna ger får jag inte alls från spelet. Men det är mer än väl godkänt. Oj, borde det innebära mvg? Hm.. det gör det inte. Men ett g, det blir det. Snart blir det nog till att avsluta ps2-eran med lite God of War.

Inga kommentarer: