måndag, juli 23, 2007

Så var det gjort..

Så var det gjort och bokat och bestämt. No turning back. Stockholm Marathon kommer få besök av Åsa och mig. Fan, vad jobbigt det verkar.. hoppas det inte blir lika varmt som det var i år. Men när min vän Kjell springer för trettionde gången i rad och jag då kommer var inne på mitt trettionde år, så kände jag att det var dags att göra det. Löpa en runda i stan, helt enkelt. Det ska bli superskoj och spännande, även om det just nu känns rätt oöverstigligt. Som det borde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äh kom igen, hur svårt kan det vara? på rikt.
klarade 14 000 pers det i år varför skulle inte vi kunna göra detsamma?

Men vi vill ha ett massivt publikstöd i form av alla våra "riktiga" vänner!

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Heja Dani! Kan DrygTomas så kan du!