tisdag, juli 17, 2007

Tecken på lathet eller liv?

Oj oj. Som Klittan skulle ha sagt det. I snart en vecka har en pung varit det som hälsat de som kollat in för att ta del av min visdom. Med visdom menar jag nonsens. Hoppas innerligt att det dryga hundratalet människor uppskattat det. Om det beror på lathet från min sida att inget skriva, må så vara. Kanske beror det på andra saker, låt gå för det.

Jag vill vidhålla att det beror på att jag blivit nästintill illittera, se bara ovanstående. Suck. En annan dag ska det bli bättring. Inte idag. Idag blir det inte mycket matnyttigt.

Det som händer i mitt liv just nu är jobb, jobb, jobb. Men det är jag glad att jag har. Snart blir det andra bullar. Flyga fritt över norduppland. Det är det jag längtar till allra mest.

Följer upp den ytterst smakfulla bilden nedan med en lika fin, men med annat, mer passande tema. Varsågoda.

4 kommentarer:

Staffan sa...

Och DÄR var kvoten för kraterbröst fylld för dagen.

danidanger sa...

Kraterbröt. Ha ha.

Undrar i mitt stilla sinne hur karatebröst ser ut..

Anonym sa...

He... asså shit...

Det var inte riktigt så jag hade föreställt mig att ett nakenhopp skulle se ut. Faktiskt.

danidanger sa...

Ha ha ha.. Och hur trodde du att det skulle se ut?