fredag, augusti 17, 2007

Som en groda utan ben..

Vad livet känns hopplöst ibland.. idag skulle vi åka till mitt andra hem, Gryttjom. Det visade sig inte vara någon idé. I Vårgårda pågår SM. Vädret har ju varit lite rackigt i veckan, så nu behöver de vårat finfina flygplan för att hinna tävla färdigt. Så, okej då. Att fallskärmshoppning ses som en sport är ytterst benifikt och nödvändigt, men att det hindrar mig från att kunna hoppa. Det gillar jag inte. Sur gubbe. Nu blir mitt mål att hålla en annalkande förkylning på håll och ladda inför Midnattsloppet imorgon. Det hade gått så mycket lättare om jag fått riskera liv och lem en gång i timmen, sisådär. Adrenalin boostar ditt immunsystem. Dagsens sanning.

Föresten så är det säkert för blåsigt iallafall. Vaddå, jag är inte bitter.

Inga kommentarer: