torsdag, april 24, 2008

Elektroniska sanningsägare..

Detta är framtidens melodi. Du skickar in en bild och får veta allt om dig själv. Jag läste om det först på den blog som en annan hoppare har. Du hittar den här. Självklart var jag tvungen att göra det. Skickade in en finfin bild som representerar mig, på ett rätt och riktigt sätt. Det här är resultatet. Frågan är om jag gillat det lika mycket om det blivit ett sämre resultat.. hmm.. eller hur skulle det kunna bli det? Det är ju bara sanningen som kommer fram. Inget mer, inget mindre. Testa själv genom att börja här. Jag vill självklart veta ditt resultat.. ge mig det som en kommentar, vettja!

3 kommentarer:

danidanger sa...

Ha ha. Läste igen om mina stats.. jag är klart singel.. duh. Liberal, opålitlig, måttligt intelligent men jävligt rolig. Vad mer kan man begära?

Anonym sa...

vilken bild skickade du in? :)

danidanger sa...

Klicka i inlägget.. på texten som säger "här".. i sammanhanget "Det här är resultatet." Då bör den komma till dig..