torsdag, april 24, 2008

Glöm var du hörde det först.

Alltså.. jag vet inte var jag ska börja! Jo, jag kan ju börja, med att säga att jag inte brukar göra såhär. Lägga upp en bild för att kommentera en outfit. Det har kanske hänt förut.. som här. Om du klickade där, där det stod här, så hoppas jag att du läste kommentarerna också. Det är den verkliga behållningen med det inlägget. Nu åter till det här. Vad fan hände med Jordan? Jag menar, jag älskar det. Rakt uppifrån och ner. Håret, glasögonen, bootsen och jackan. Jag bara wow! Fantastiskt! Hur kommer man på en sådan kombo? Den utomjordliga kroppsstrumpan finner jag knappt ord för.. men att den lämnar plats för att låta svampen i skrevet verkligen växa, visar att de som gjort den tänkt på allt. Kundkorgen är härmed utfäst som årets accessoar, men det bästa med bilden är hennes minspel som säger "Suck, alla bara glor på mig för att jag är så jävla snygg!"

1 kommentar:

danidanger sa...

För att tydliggöra lite.. Ja! jag skulle ha kunnat fångas på bild i samma klädsel.. om jag hade snubblat över den först. Jag kan inte döma flickstackaren för det. Jag vet hur alluring en fucked up look kan vara.. och glöm inte att hon ligger med Peter Andre.. det måste ju ha skadat henne mer än hon vet om.