fredag, april 04, 2008

Negerhora!

Ett par av mina vänner har stilla noterat ett litet skumt fenomen.. din mobil kan stava till lite olika ord, eller hur? So far, so good. Det är ju praktiskt och bra på alla sätt och vis. Men den kan inte stava till ord som ananas, pussar, gänga, jävla, shit, laxpaj, såklart, bajs eller nattmössa. Det senare är ju något som jag talar i väldigt ofta. Men inte idag. Att man får lägga in lite ord som kanske inte är de allra vanligaste att använda är inga konstigheter. Det konstiga är att ett ord som, rubriken till inlägget, inte alls behöver läggas in. Det finns med från fabriken. Något säger mig att det inte var en svart prostituerad som bestämde det. Eller så var det, det. En negerhora med stolthet och dubbelfitta. För det kan mobilen stava till. Men, vad vet jag?
Note. Negern på bilden har inget med horan att göra.

2 kommentarer:

Erik sa...

Haha, fan jag testade Negerhora och Dubbelfitta, och mycket riktigt så behövde jag inte "stava ord". Googlade lite och fann även att gamla klassiker som Nazistparkering och Rumänsvin finns med. Klockrent!

Erik sa...

Haha, fan jag testade Negerhora och Dubbelfitta, och mycket riktigt så behövde jag inte "stava ord". Googlade lite och fann även att gamla klassiker som Nazistparkering och Rumänsvin finns med. Klockrent!