lördag, maj 31, 2008

Avvakta lite..

Det kan inte förnekas längre. Vi är sjuka. Inte sjuka på ett bra sätt, som män som vägrar inse en begränsning, utan sjuka som män som har sjukt ont i halsen. Är det psykosomatiskt? Vem vågar chansa? Jag skyller allt på barnen! Man ska inte träffa andra människor. Det är en dålig sak. De är sjuka, dåliga saker. Man ska kasta stenar på dem. Dummma, dumma. Jag hoppas att du inte varit kvick (när var du det senast, menar jag) och skickade in ett mess till nedanstående nummer redan igår.. då ersätter jag självklart dina utlägg, mot att bekräftelsemesset vidarebefodras till mig. ok.. inget är helt bokat ännu.. men vi är inte fresh. Fuck it all. Kan bli att vi rusar runt ändå.. och dör. Men livet lockar mera. Ha ha. Inget mera drama, eller hur var det?

Inga kommentarer: