onsdag, maj 28, 2008

Update-mate

Jo.. tid kan stå still eller gå mycket snabbt! Under senaste tiden har följande fortlöpt. Jag har skrivit på för anställning hos Uppsalas mäklarfirma nummer ett. Så skönt. Det var dop i helgen. Otto och Gunnar är numera intagna i den förkastligt kristna svenska kyrkan. Hoppas de gillart. Det var en mycket fin ceremoni och underbart att träffa alla! Träningen rullar på. Sthlm marathon på lördag, men före det är det sista tentan som ska avklaras. Det kanske är bra.. all ångest som det innebär gör att maran känns som en befrielse. När jag springer den har jag gjort allt som min utbildning kräver. Ett lopp in i framtiden. Att jag tagit på mig att visa en massa lägenheter på söndagen kan visa sig vara en tabbe, men jag tror på min egen oövervinnerlighet. Om det nu är ett ord.. eller ett ord som så kan användas. Nåja. Det var långt. Jo, jag har hunnit med att ha årsmöte i föreningen också. Avverkade allt på lite över en halvtimme. Rekord, tror jag. Nej, nu ska jag återgå till alla regler och undantag som kan röra allt det som rör en överlåtelse av en bostad. Mycket nöje!

4 kommentarer:

Staffan sa...

Sugen på min markör då?

danidanger sa...

Markör schmarkör.. har du kollat upp definitionen av reklam, eller? Dvs upprepningar av samma budskap?

Anonym sa...

Hej där! Jag tror också på din oövervinnighet!!! Kom igen, hur svårt kan det egentligen vara??? Whats worst case cenario???? nej förresten förträng alla såna tankar. Tänk positivt.

Jag hade ju lovat att komma o heja iförd en het liten mamma-folkdräkt, MEN jag måste ju jobba på lördag eftersom jag flyttade i helgen. Har inte hittat någon folkdräkt som passar än heller och vad är det då för vits liksom??

Jag kommer att följa dig på nätet dagen lång däremot, vad är ditt startnummer?

Ett stort lycka till på lördag, till Staffan också för den delen. Shit va jag kommer se upp till Er när ni avklarat det.

JAG TROR PÅ ER POJKAR!!!!!

(ska försöka få tag på folkdräkten till ett annat lämpligt tillfälle, tror jag skulle vara ruggigt söt i en nämligen)

danidanger sa...

Ha ha. Bra sagt Åsa! Såklart du kommer bli söt i en folkdräkt! Nästa gång, kanske.