tisdag, maj 13, 2008

Candy galore!

Bättre sent än aldrig! Det har sällan varit mer sant än idag. Jag fick en försenad present.. gissa vad? Ha ha. Gissade du rätt? Du får veta det nu.. Jag har fått en weekend i Paris med en konsert som grädde på moset. Ja, du läste rätt. Hur fett är inte det!? Jag vet. Fett är så fett med ute att använda för att beskriva skit, men ibland rycks man med, av bara hasten och lusten. Min kära vän Tobi har gjort något som i ärlighetens namn, sällan händer. Han gav mig en present jag aldrig trodde jag skulle få. Fråga vem som helst som givit mig saker.. jag känner liksom på mig i förväg vad det är jag ska få. Ganska ofta är det så. Otäck förmåga, egentligen. Men i september är det en helg i Paris som är på schemat. Så jävla kul. Jag längtar redan!

Inga kommentarer: