torsdag, maj 08, 2008

Love La Ling!

En äkta dam. Sann skönhet, som kommer inifrån. Kloka ord till alla och envar. Ljuva leenden och varma blickar.. men framförallt ett tveklöst sinne för mode och god smak! Bai Ling är min idol!

Nu hittar du hennes blog bland mina links. Drodde du att det inte kunde bli värre än Emma's blog? Då har du inte checkat in Hello Bai Ling! Läs framförallt detta inlägg, Bai är hos Pink och de ska ut och paddla lite kajak. Pulitzer-juryn, hello?! Här är nästa vinnare. Jag skrattar, gråter och förundras över livets förgänglighet om vartannat. You go, Bai!


"See dream do come true if you believe it
and if you make a wish.

I do always and I always find the dream of mine,
and believe it, every thing is start
from a single dream......."


Ovanstående är bara ett av alla de fantastiska citat du får av henne! Som sagt. I Love la Ling!

Här följer ett oförglömligt ögonblick..

2 kommentarer:

danidanger sa...

Ha ha. Jag skrattar hjärtligt och menar det. I love la Bai! Dagen efter nattens grumliga ögon som sett klipp av flickan på tuben och läst inlägg efter inlägg på bloggen så trodde jag kanske att jag misstog mig i min facsination. Det gjorde jag inte. Läste dagen inlägg på Hello och det fick mig att skratt högt och varmt. För att du inte ska behöva leta dig till den bästa delen så bjuder jag på den här. Hon har precis varit under havet och beskriver lite av sin upplevelse och sina tankar om det, där vi kommer in har hon just kommit upp igen..

"Light and brightness hit my eyes like a magic breath, only when you so deep down there in the green dark then you realized the beauty and the brightness that the world we are living in, so lucky we human beings are. Living in the light of the brightness with only beauty and fresh air and sound......"

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Alltså jag är också helt tagen. Bäst är ändå kommentarerna hon får av fans. De är galna. You fit in ;)