lördag, maj 10, 2008

U-turn.


Det känns som att mitt liv tagit något av en helomvändning.. eller jag har tagit mitt liv till den. Det har inte varit en högre makt som spelat in, på något sätt. Det finns ingen högre makt i mitt liv, än jag själv, men det var inte det jag ville komma till. Jag vill beskriva eller berätta lite om hur otroligt skönt det är att känna, att plötsligt finns det möjligheter öppna, som jag knappt trodde fanns. Lite flyt, hårt arbete och en hel del huvudbry senare kan mitt liv ta en vändning som jag visserligen planerat för och siktat mot, men som kändes så himla långt borta för en vecka sedan. Så långt borta. Nu är det nästan över mig. Inget är klart ännu. Då får du veta mer. Det här är inte att ta ut segern i förskott, även om det är en hobby. Jag berättar mer när det är definitivt. Till dess för du ge dig till tåls.