onsdag, september 10, 2008

Monetär brottningsmatch.

Hundratusen upp. Så ser det ut idag. Vi brottas om salongen. Alla på var sida om mäklaren. Det är svårt att se hur man ska nypa till så att det får effekt. Jag vill bara grabba tag i ballarna och rycka tills de ger sig. Kan inte. Jävla skit. Det kommer att ta en bra tag tills det här är över. Det blir som väntan på iPhone, all over again. Låt mig vara lingering och jag ledsnar. Jag är inte där igen, men ge det ett par dagar till. Börjar få nog. Då är det bra att veta att jag redan fått beskedet att det aldrig är klart förrän tidigast måndag.. Det börjar närma sig gränsen för vad jag tror den är värd, också. Men den frågan är svår. Vad är ett unikt objekt värt? Min tes är densamma som alltid. Det är bara värt vad någon är beredd att betala. Inget mer, inget mindre. Det gäller allt. Ärligt talat vet jag inte vad jag är beredd att betala. Till det förra inlägget fick jag kommentaren av en anonym läsare, som bad mig länka. Sidan var krypterad, men hacker som jag är när jag vill och önskeuppfyllare jag är till alla, så är det numera bara att klicka på valfri naken man på bilden för att ta dig till mitt framtida hem. Låt oss kalla det "before pictures"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då glömde skriva att det var jag, Eva A =) Fasen vilken fin lgh!!!! Snacka om att bo kungligt..hahaha..det skulle passa dig!!! Tänk att du kan bo där hela ditt liv, det är värt pengarna!!!!!

danidanger sa...

Evapeva. Det var du, asså ;)

Jag som trodde (och hoppades) att jag hade en hemlig beundrare!

Ha ha. Jo, det kan bli en grymmer lya! Vill ha så jväla mkt!

Vi måste hukka upp snart!

KRamen