lördag, november 01, 2008

Hittat hem


Jag har länge sagt att jag aldrig skulle kunna tänka mig bo i nybygge. Tjatar om att jag gillar genuina hus med gammal känsla och karaktär. Har tänkt om. Nu vill jag bo såhär. Gillar verkligen idén om det nya bostadsområdet vid Frodeparken. Ska ringa, mejla och luska mig till en hint om var, hur och när man kan boka upp sig för en våning. Vill du kolla in de som ligger bakom arkitekturen så kan du göra det genom att klicka på bilden. Nu är det bara att hoppas på att det är hanterbart för mig att betala det de frågar efter. Inflytt ska ske med start om tre år. Det är inte lång tid. I mäklarår är det bara ett par veckor, så som tiden flyger fram när man har kul och fullt upp. På tal om fullt upp, men inte kul. Jag måste städa nu. Suck. Det är riktigt länge sedan sist. Tänker inte ens tänka på hur länge. Räcker med att säga att det är för länge. Tar tag i det nu. Nej, nu.. nu gör jag det.. nej, nu!

Inga kommentarer: