tisdag, november 25, 2008

Jävla jämna år.

Jo. Det är sant. Jag erkänner. Det är mindre än ett halvår till min födelsedag. Har spånat ett tag. Har bokat festfixare och en art director som ska ordna inbjudningarna, men jag kommer inte riktigt på hur jag vill göra. Något måste det bli. Mina syskonbarn brukar alltid be sin mormor om en tårta som föreställer just det de gillar mest den här gången. Vi har sett traktortårtor, kotårtor, lastbilstårtor och ja, ni fattar. Samma gamla tema varje gång. Alltid lika gott och kul, dock. Vad gör man inte för de små liven? Jag vill ha en pittkaka som säger grattis, betch, i sann Kelly-anda. Om du är tappad bakom en vagn och missat tåget så kan du ta igen en liten bit genom att uppdatera dig här.

1 kommentar:

saga sa...

Inte för att ja vill va sån men.................... får ja va me å slicka på din tårta då?? hehehehe :P