måndag, maj 07, 2007

Blingbling me, baby.

Ibland är det farligt för mig att gå in en affär. Kärlek kan uppstå ögonblickligen, utvecklas till en besatthet och bli till ett tvång. Det hände mig idag. Trampade lyckligt ovetande om mitt öde in hos en urmakare.. vad glittrade till i min ögonvrå? Jo, denna juvelbeströdda skönhet från Marc Ecko. Modellen heter "Deco". För att den är så fett med dekadent, tror jag. Aj aj. Vad jag vill ha. Nu ska jag bara pimpa ut mig till närmaste arbetsgivare, jobba de dagar extra och slita varg så till den milda grad att man karga studentkassa klarar ett dylikt inköp. Det måste bara göras. Det glada i kråksången är att jag fann den på Macy's för blott halva summan. Thank god for the internet. Nu ska den beställas därifrån snarast möjligt. Sade jag förresten att den är i rött guld och beströdd med kristaller från Swarowski?

2 kommentarer:

Anonym sa...

wooohooo.. grymt att du hittade den billigare ju! det kallar jag studenttänkande... :D Och eftersom vi är så duktiga studenter (som för i övrigt blev godkända på villaprojekteringen), förtjänar vi ju en fin klocka då och då. ;) pussss

danidanger sa...

Jäj!

Visste väl att vi skulle bli godkända på den uppgiften! Ännu ett steg mot de riktiga pegarna.. fan, mindre och mindre som talar emot att jag borde shoppa. I like it!