tisdag, maj 15, 2007

(O)förklarlig tystnad.

Jo.. förut pumpade jag ut inlägg. Som en muterad höna lägger ägg. Sedan blev jag sned. Ville inte längre vara med. Vilken nytta gör jag här? Är bloggen mest till besvär? Tvivel kommer smygande i ögonvrån. Jag kan vara ett sånt fån. Vad vill jag ha sagt? Hur många ägg hönan lagt? We had a good run. I totally had some fun. Men ger det mig mer? Att läsas av fler. Till slut blev det ännu en källa till ångest. Det blev en pest. Varje dag nya krav. Innovativa liknelser och sjuka tips. Som att segla ett stormigt hav. Att ljuga som Shakira's hips. Är det här en dikt? Har jag sagt något av vikt? Sometimes you find i'm out of my my mind, baby i'm the worrying kind.

2 kommentarer:

Staffan sa...

It's your destiny

danidanger sa...

But can I be the one you need?