måndag, juni 09, 2008

Jag har blivit med bil!


Så rätt för mig den är.. jag hade inte ens sett den här reklamen förut, men även den är som gjord för mig! Alla argument jag haft i åtanke räknas upp. Loves it. I nästa vecka ska jag hämta ut den. Åh, vad det ska köras. Det kommer att bli som en dröm. Vad är bättre än nytt? Vintage! Bilen var Rover's stora ny-satsning, som skulle återföra märket till dess forna storhet. Enligt de kommentarer jag hittat så gjorde den just det. Speciellt modellen med så stor motor som den jag köpte. Way nice. En bil med karaktär och klass. Allt det där som jag saknade ;)


Den nedanstående filmen är ett reqiuem som en entusiast klipp ihop för att hylla mästerverket.. även om låten "It can't come quickly enough" kanske inte var det bästa valet i mina öron.. den är fin och bra.. men passar den? Nej, det gör den inte.. men ni kan få en bra blick över min fina bil i klippet.


I det sisa klippet passar musiken betydligt bättre och du får en tydlig bild av min bil. Den är så fet och fin!

1 kommentar:

danidanger sa...

The 75 cost over £2 billion to develop, was smaller than the Jaguar S-type - but the Rover 75 had more going for it. The Jaguar S type was a retro car of the old 50's S-type, where as the Rover 75 took inspiration from Rovers glorious history, using bits from the P4, P5 and P6 (all world beaters in their day). Sadly, the British public and the British media never understood the car, even in the superb MG form. The Rover 75 - a gem of a car.