torsdag, juni 12, 2008

Update-mate

Igår var en fantastisk dag! Vaknade tidigt och upptäckte att min cykels styre inte var godkänt för tävling. Aj, ja. Liksom. Stack iväg och hade ett par visningar, sedan shoppade jag. Ny racer med ass och outfit till. Varför slå till om man inte slår på stort? Jag vet inte vad gränser är och lagom är inte mitt påfund. Lunchade med Åsa och Kerstin.. shoppade lite till, det var rea på en kavaj som jag spanat in.. Sedan var det dags för en premiärtur med cykeln. Den kändes helt rätt! Hann bara hem för en snabbdusch innan Åsa kom förbi och plockade upp mig. Vidare till Globen och kvällen konsert med Kylie. Så sjukt bra den var! Kan vara den allra bästa show jag sett. Tobi och jag stod nästan framme vid scenen. Vi svettades, dansade och sjöng med. Precis som man ska vid en sådan konsert. Nu bär det strax iväg till Ebbarp för en uppladdande dag med gudsönerna. I helgen blir det Vätternrundan för hela slanten. Det ska grymt kul!

Inga kommentarer: