tisdag, december 04, 2007

Inte bara jag..

Jag har inte följt Idol, och jag brukar inte göra det. Inget annat lockade mera i fredags och det är jag ganska glad för. När den här lilla tjejen sjöng upp, gick det rysningar över min hud. Nu när jag var inne på en sida som säljer låtar elektriskt. Vilken låt ligger inte med de två mest kända versionerna på topp fem? Jo, den hon sjöng. Jag ville direkt efter programmet köpa musik med hennes röst. Jag var inte ensam om det. Jeff Buckley och Leonard Cohen borde skicka en tulpan som tack. Ska bli kul att se hur det här slutar.. eller fortsätter, menar jag och jag menar inte showen, utan hennes framtida karriär. Kommer hon ta den dit den gör musik som jag vill höra, eller blir det slentrian?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du veta en hemlighet?
Det ENDA programmet jag såg av idol så var det hon spm sökte in och hon kom det med sin gitarr i ett tunt snöre och sjöng en ELVISLÅT? Jag rös, och det enda jag kunde tänka var, hon kommer vinna.
Är det inte lustigt.
Hallelulja är helt sjukt bra, och hon gör den helt SJUKT bra. Då går tjejen...