torsdag, december 06, 2007

Lättad!

Efter att straffats med att vänta utanför skrivsalen fick vi till slut komma in och göra ett försök till att avklara en tentamen i marknadsföring. Tre och en halv timme senare hade jag skrivit tolv sidor och min hand värkte som sällan förr. Tenta-tumme, räcker det för försäkringkassan? Man är inte van vid att skiva långa stunder, längre.. handstilen blev mer och mer oläslig.. min förhoppning är att de som ska tyda kråkfötterna vänjer sig vid den medan den gradvis blir mer och mer otydlig.. det går nog bra. Den grymma känsla av lättnad som uppfyller en när man är klar är så skön. Alla borde göra tentor då och då, bara för att få känna det. Nu vidare till ett annat ämne.. som knyter an lite till bilden.. ja, jag vet att en naken man alltid är självberättigande att posta, men en aning mera anknytning är så himla sofistikerat och fint. Ha ha. Jag ska snart ut på landet. Jäj. Superherofest på gång. Oj oj. Det kommer bli galet. Inte gala. Bara galet. Så som man gillart!

Inga kommentarer: