söndag, december 23, 2007

Julpatte för allas trevnad!

Den här är det enda julkort jag skickar. Det går ut till alla mina nära och kära. Tänker efter en stund. Vad har jag för anledning till att inte skicka några med klassisk snigelpost? Ingen väldigt bra och fin, som att jag vill spara på miljön eller för att jag inte gillar frimärken som man inte behöver slicka på.. hm. Visst, jag har kryddat beslutet med lite av dem, men framförallt kommer det ned till lathet och en känsla av att det är fullkomligt onödigt. Likväl blir jag varm in i själen av de kort jag fått. Två till antalet. Från så skilda metropoler som Brooklyn och Tierp, tack för dem! Ni får njuta extra av det fina kortet som jag vill att man ska tänka sig att det här är. Jag sänder det i all välmening och önskar er alla, från mig alla, en riktigt God Jul!

Ja.. du måste klicka på den olikfärgade texten som säger God Jul!

.. och de som inte sänt mig ett kort alls gjorde helt rätt. Rätt och slätt. Du hade ju ändå inte fått ett tillbaka. Behåll din kaka.

Julrim lika med fulrim.

Simsalabim.


Ska nog sova snart.. glögg stiger till huvud.

Inga kommentarer: