onsdag, december 05, 2007

X

Den elfte juni vet jag redan nu att det blir en bra dag. Hur skulle den inte kunna bli det? Jag ska, med några av mina bästa vänner, till världens största sfäriska byggnad och se på världens kanske mest sfäriska rumpa! Just nu vet jag inte riktigt vilken av hennes alla underbara anthems som jag vill höra allra helst.. lutar lite åt en låt som heter Fall for you. Den är inte med på någon officiell platta, men läckte ut lite lagom före x. Leta lite, och du ska finna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag också!!!!!! och det gör mig SÅ lycklig!!!!!!!!!!!

Bara vet att hon kommer urskilja mig borta på min läktarplats, ta upp mig på scenen, peka på mig med sitt magiska finger-
Och vips så har vi bytt kropp! fantastiskt.... I should be SO happy

danidanger sa...

A, men Åsa. Sluta! INta ska du väl byta kropp med henne!? Hon är en sladdrig gammal hagga i jämförelse och du är en nykläckt nyponros i all sin freshness!

Anonym sa...

oh yes, givetvis har du så rätt. Hur som helst skulle jag inte trivas med hennes längd. Tycker korta människor verkar ha det så grymt jobbigt, älskar att demonstrativt ta långa lugna steg förbi en stressad kortis vars ben pendalar som roadrunner utan att komma någon vart. hehe testa det, det är underbart.

danidanger sa...

Ha ha. Ja, det är en underbar känsla. Jag gör det hela tiden!