fredag, december 05, 2008

Cred' is not at all dead!

Jo, som ni vet, ni som följer min blog slaviskt. Ja, det är du. Erkänn. Det är pinsamt, jag vet, men det är allt jag skriver, också. Så du ska inte känna dig ensam. Jag är här och skäms i kapp med dig. Lita på det. Nu åter till ämnet. Jag har avböjt framtida skumpa och offentlig hyllning.. men om det är så, att det verkligen är befogat och det bara måste göras, så har jag funnit lösningen. En present jag inte säger nej till. Titta på bilden ovan och tänk till. Du fattar. Gott gottigottgott, som de säger i Carlshamn.

2 kommentarer:

Staffan sa...

Din kryptiska, jobbiga lilla mother fucktard. Det ska bli nice imorgon! Nu ska jag sova ruset av mig för tredje dagen i rad.

danidanger sa...

What! Har mamma inte lärt dig det minsta. Rus ska inte sovas av sig. Det ska rusas runt i. Ramlas och famlas i fyllan och villan. Eller så var det jag som uppfattade det så.. kan ha fel.