fredag, december 05, 2008

Äntligen

Helg. Visst, jag jobbar både lördag och söndag. Hindrar det mig från att ta helg? Svar nej. Ikväll blir det loungeing på hög nivå. Fick ihop två av sex affärer som hängt i luften ett tag nu. Känns gött. Imorgon kväll blir det som bilden visar. Röj på låg nivå. Ska beta av två av dagens härliga festligheter. Min käraste lillebror som bor på landet, drar sin årliga decemberskiva ett varv till. Denna gång med uteliggaretema. Bli min vän på facebook och du kommer att få se eländet.. efter ett smakprov av det blir det raka vägen in till stan igen för att inskola dalkullan. Det ska bli grymt kul det med. Kunde jag hinna med mer? Ja, det blir troligen premiäranvändning av mitt nya vipkort på krogen bj. Gillar inte kö, så jag gillar vip. Det låter väl hur kul som helst, huh? Inte alls! Jag missar ändå skitmånga roliga fester som händer typ en gång. Det är vidrigt dåligt planerat av alla mina vänner och andra som jag känner. Jag borde lägga upp en kalender på nätet, så att alla kan se vilka dagar som är bokat och boka in en ledig tid. Jag vill ju vara med på allt, inte missa en sekund. Gissa varför jag slutade sova middag samtidigt som min betydligt, eller numera knappt, äldre syster? Det händer skojiga saker och du är inte där. Vad är värre? När jag blir kung av Sverige så ska jag styra upp det här, reglera lagrum och rökrum och andrum. Då ska ni se på fina flödesscheman. Så det så. Trevlig helg, sug och svälj. Ja, på sugröret i drinken du håller. Inget annat, du smutsiga, smutsiga flicka.

Inga kommentarer: