tisdag, december 02, 2008

Forum för fvad?

Jag är inne i den där perioden. Igen. Vill du analysera mina inlägg hittills kan du säkert hitta ett tydlig mönster. Ställa upp diagram och dra slutsatser. Med relativt jämna mellanrum kommer den här perioden. Då jag inte längre ser syftet. Poängen. Vad är det för mening med det här egentligen? Kanske var det inslaget från Röda korset om de svältande barnen, kanske var det den allmänna stressen som finanskrisen ger allmänheten eller var det bara den tiden i månaden? Vad det än var, så var det onödigt. Jag hatar upprepningar. Speciellt när det är jag som gör dem, men jag känner mig bakbunden och måste ta gaffatejpen från käften och få det ur mig. Om du mot all förmodan trotsade allt vett och utförde den ovan nämnda uppställningen och efter genomgången av inläggen kom fram till detsamma som jag, att det brukar räcka med att jag gnäller av mig lite och tvivlar på poängen med refrängen så blir allt bara bra. Det är inte över förrän den tjocka tanten sjunger.

Inga kommentarer: