lördag, juli 19, 2008

Av samma skrot..


Nu kommer du att bli chockad. Jag är Jennifer Lopez. Ja, du läste rätt. Hon och jag typ samma sak. Du ser det inte? Nu blir jag chockad! Ha ha. Eller inte, men stanna med mig så ska jag förklara vad jag menar. Först vill jag säga att det aldrig varit mitt mål eller önskemål att förknippas med henne.. om man inte syftade på hennes rikedom, då säger jag bara ja, tack. Det är dock inte den som är vår minsta gemensamma nämnare. Är det då, det faktum att hennes man ser ut som ett skelett som förtvinar bort, när som helst? Nej, fel. En spinkig man är mer än ingen man. Är det hennes tvillingar som för oss tillsammans? Nej, hon födde ju sina själv. Mina tvillingar är gudomar, födda av min syster. Är det våra juicy booty's? Nej svaret är bättre än så. Hon tränar inför ett triathlon, det gör jag med! Läs om ryktet här och information om min tävling hittar du här.

1 kommentar:

Staffan sa...

Kan du inte skriva typ "kuk" eller något annat juvenilt som ditt subliminala meddelande?

Jag skulle le.