tisdag, juli 15, 2008

OJ oj.. eller mama mia.



Vill tro att jag brukar hålla viss kvalitet på de klipp som jag väljer ut.. så inte denna gång, men ändå sevärt på något vis. Tänker inte tala om storheten i musiken. Ni vet redan. Större än Beatles och allt det där. Filmen var iallafall mysig.. eller som Lotta uttryckte det. Den hade en sådan där go känsla som är så go att man inte står ut.. så go att man vill vara en av karaktärerna från V och kränga sitt skinn utochin. Sedan grät man en skvätt. Jag är så blödig. Tänkte på min mamma. Hon har jätteont i sin hand som hon kört upp en lång, skitig metalltagg i. Dum grej. Visade sig att hon legat över på sjukhuset över natten. Hade ingen aning. Är jag bara frånvarande, eller är hon dålig på att meddela. Hm.. har varit lite väl upptagen senaste tiden. Jobbet rullar på. Kul, kul. Men roligast idag var att möta upp Åsa och Lotta för en träff med Mr Carbohydrate och en skön film. Älskade mest scenen med Amanda Seyfried och Dominic Cooper på stranden. Den knäckte scenen i Dirty dancing, där de krälar på golvet, vilken dag som helst. Våga inte säga emot mig. Jag har rätt.

Inga kommentarer: