fredag, juli 18, 2008

Bootylicious!


Föll för den när jag var i New York med Annabanana.. kände att min shopping redan uppnått sådana excesser att alla gränser redan var sprängda och alla budgetar uppfyllda eller uttömda, men fan vad jag ville ha den. Nu fick jag chansen att be en väns släkting att smuggla hem en flaska. Jag tog den chansen. Visst kan det vara så ibland, att minnet sviker, att allt just då gjorde den perfekt, att det var yttre stimuli som lurades. Så var det inte nu. Det är en doft, helt perfekt för mig. Fylld av karaktär, närvaro och klass, utan att dominera, vara påträngande eller krävande. Så som jag är.. eller vill att jag uppfattas.

3 kommentarer:

danidanger sa...

Hade du verkligen något att säga, eller var du bara nyfiken på mer om doften?

Ok, det är Tom Ford's herrdoft.

Skriv nu och tacka för att du slipper ligga sömnlös och undra!

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Alltså den där bilden får det att se ut som att den luktar prutt.

danidanger sa...

Ha ha.. jag vet! Det är en parodi Tom Ford gjorde till ett gäjmagasin, den vanliga kampanjen var det en tjej på, fast med andra sidan upp.. inte är det så mycket bättre?