onsdag, juli 02, 2008

Fashionation


Du som känner mig vet att jag är en sucker för overprized, glossy.. eller även matta, för den delen, men framför allt härliga, modemagasin. Jag kan liksom inte få nog. Ibland kommer stunder då det står mig upp i halsen, av alla snygga bilder och fina uppslag, men då sväljer jag bestämt och tar mig en ny tugga. Mata mig med mera mode. Nu lanseras en vid första anblicken grym sida. Klicka på väskan i bilden för att komma dit. Ett substitut, kanske, då de biennala biblarna jag kommit att älska, mer än vad som är nyttigt, kommer ut för sällan. Att det ska kunna ersätta mitt behov av en pappersfix har jag svårt att tro.. eller är det möjligt? DN i papper är ju mys, men inte alls en nödvändighet. Den, visserligen något urvattnade, elektroniska upplagan går ju rätt bra.. kan samma fenomen drabba den knappt brännbara bibba av blad som lockar mig så, i ståndet där den står?

Inga kommentarer: