onsdag, juni 13, 2007

Får man vad man betalar för?

Jo, jag vet att det kan kännas långt till julafton för dig. Sommaren har just startat. Men du som ska ge mig ett paket behöver vara ute i god tid.. leveransen tar, om man betalar extra, ett drygt halvår. Jag vill ha en katt. Inte vilken katt som helst, mind you, utan en minileopardliknande varelse som blir fjorton kilo tung och äter barn. Visst, de säger att om man uppfostrar den rätt så funkar den med barn.. det måste ju innebära att om man uppfostrar den lite fel.. he he. Ni som hört mitt onda skratt fick nog kalla kårar där. Det bjuder jag på. Klicka dig hit och kolla in besten. Och du, om du känner att det är lite prizey, så kan jag låta hälsa att de erbjuder flera alternativa avbetalningsplaner.. en njure per halvår går bra.

3 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Mm och sen när du vaknar av att den äter ditt ansikte kan du vara stolt över din "lifestyle"... a faceless one...

danidanger sa...

Om man nu ska vara en catlady, så vill man inte att det är en raggig jävla skogskatt som utför dådet!

Anonym sa...

du gillar ju inte ens djur ditt sär