söndag, juni 24, 2007

The truth about me, my life, what I am, who I will be, if I'll be happy, what you'll like tomorrow and about everything else too, for that matter.

Ett shoutout till Jenny! Det här testet dödade ett antal trista minuter och var mer trovärdigt än en sierska, en tarotkortlek och en eightball ihoprullade till en, med en kristallkula på toppen. Tack för att du gav mig verktygen att svara på de stora frågorna i livet!

Prova du med, såhär går det till.. självklart kan du använda detta hjälpmedel vid alla frågor i din vardag.. För att tydliggöra. En fråga kan lyda såhär: ska jag äta kyckling ikväll? Svar: Stable song- Death cab for cutie= Nej, du ska äta en häst, alternativt en hästtjej. Lätt som en plätt!

1. Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Distractions- Zero 7
(Tydligare kan det inte bli..)

2. Kommer du komma långt i livet?
The future- Leonard Cohen
(Oj, verkligen? Kan låta lovande, men lyssna på låten.. )

3. Hur ser dina vänner dig?
Camel toe- Le Tigre
(Alltså allvarligt, that's not funny!)

4. Kommer du gifta dig?
Mr Writer- Stereophonics
(Kryptiskt.. )

5. Vad är ditt livs themesong?
All i need- Air
(Det är inte enklare än så.. )

6. Vad är ditt livshistoria?
I need some fine wine, and you, you need to be nicer- Cardigans
(Oh, men alltför sant..)

7. Hur var skolan för dig?
Let it will be- Madonna
(Sant, sant..)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
No promises- Shane Ward
(Ska göra mitt bästa..)

9. Hur kommer imorgon vara?
Hello hey- Victoria Silvstedt
(Underbart, jag längtar dit redan!!)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Blackbirds- Erin McKeown
(No birds are more intruiging..)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
I'm your baby tonight- Whitney Houston
(Lovande, må jag säga!)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Banquet- Bloc Party
(Tack, tack. Jag försöker.)

13. Hur är det med ditt liv?
Where do I begin?- Beth Orton
(Fullträff, igen!)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
I've tried everything- Eurythmics
(Ja, mer än gärna.)

15. Hur ser världen på dig?
Pass this on- The Knife
(Förmodligen mera sant än jag vill erkänna.. )

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Let it take you- Goldfrapp
(Tydligare kan det inte bli. )

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Something real- Eric Benet
(Oj.. det var smickrande! )

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Fell in love with a boy- Joss Stone
(Ha ha, nu vet ni.. )

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Temptation- Moby
(Tydligen.. )

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Loverboy (remix)- Mariah Carey
(Ha ha ha ha!)

21. Kommer du nånsin ha barn?
I believe in the good of life- The hidden cameras
(Oh oh.. )

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Say it right- Nelly Furtado
(Absolut.. är du som låten- ring mig! )

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Party on my own- Gloria
(Ha ha ha, ja, det var nog allt.)


24. Vad är några tips till mig?
J'ai pas vingt ans- Alizee
(Tack för tipset, mutherfucker.)

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
My hood- Tough alliance
(Ha ha, hoppas det! )

26. Vad är din danssång?
Point of view- DB Boulevard
(Japp, med rysningar utefter ryggmärgen)

5 kommentarer:

mom sa...

Va, är det här på rikt? ( Som Linnea säger) Jag törs inte prova, det blir väl begravningspsalmer för hela slanten då, är jag rädd.
Men att du är en underbar människa, älskad och uppskattad av många det är sant!
Kram och hoppas du och Bananen kommer snart igen.
Mom

danidanger sa...

Äh, snicksnack. Klart det inte blir psalmer.. eller är det bara det du laddat din iPod med?

Älskar dig, med, mamma lilla!

Staffan sa...

hahah cameltoe.. Jag tror inte det finns en låt som kunde träffat bättre.. ;D

danidanger sa...

Ja, eller hur. Man har rodnat för mindre!

danidanger sa...

Kan det bero på min ovana att dyka upp i speedos i tid och otid? Hmm..