söndag, juni 17, 2007

(road) trip me!

Imorgon bär det av. Har ingen riktig aning om vad som väntar. Var vi hamnar. Kommer vi att komma i hamn? Jo, de tror jag. Majsan och jag rullar iväg i räkan mot sydligare breddgrader. Vi ska lydigt stanna vid varje stoppskylt och ge blanka slantar till pojkar vid grindar. Men bara en, så de får slåss för att få dem. He he. Fan, när jag tänker på det så skulle det bli fint som tavla.. Inläggen kommer bli få.. om några. Ni får semester nu. Behöver inte kolla in här förrän på måndag.. då menar jag inte imorgon, utan den måndag som kommer därpå. Nej, inte dagen efter. Det är tisdag, dummer. Jag tar med mig en bok. En bok som är full av tomma blad. De ska fyllas. Ska oldschoolblogga lite, tänkte jag. Den som betalar mest får läsa det sedan. Räkna med att få käscha upp! Nu snackar vi litteratur av hög standard och utan censur. Alla svordomar och könsord lär gå att finna, lika säkert som en finne i Brittas panna. Då menar jag inte stekpanna, ja, ni fattar. Ack, vilken låg nivå jag håller. Skyller på bananlikör. Inte för att jag druckit sådan. Nej, men Annabanana är tillbaka från Mallorca. Hon kom med fyra liter sprit till mig. Ser ni kopplingen? Äsch. Never mind. Den var så jävla dålig ändå. Skäms på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser kopplingen... du och jag Dolce! :D

danidanger sa...

Ha ha. Yes!

Dolce and Banana!

Årets lyxmärke!