tisdag, juni 12, 2007

Hatten är din, hatten är din, baby!


Hela universum slingrar sig mellan mina fingrar. Idag gick jag för att köpa en hatt. Det gick bra. Hittade två sjukt heta hattkandidater. På torsdag ska det avgöras. Som värsta duckusåpafinalen. Nej, visstja. Duckusåpan är inte förns i åttonde månaden, men nära. Iallafall. Ni vet hur jag tycker om måndagar. Åt en fantastisk lunch med mor min, sen en tur på stan med Tobi!, en visning och sedan var jag full. När är man alkad? Måste man dricka varje jä'vla dag, eller? Får man ta en tur till rehab redan nu, eller måste man passera fängelset? Hmm.. borde fråga Paris, eller kanske Emma vet.. hon är klok, hon. Sent omsider komså jag hemmer. Tänkte att omvärlde lider av att inte veta hur min hatt ska se ut. Sökte på en viss sökmotor. En sådan sökmotor som min paranoida bror, nämner inga namn, men han anser det vara ett satans verktyg. Han har rätt. Det här är vad som kom upp. Hur fullt den träffade är för sjukt för att beskriva, klicka dit och njut. Lalalalalala.. LALALALALALA... HATTEN ÄR MIN!

Och efter ännu en snabb sökning så kom detta fram.. det som kom fram hittar du genom att klicka på det läckra läppglanset som du kan avnjuta ovan.. FANFACKINTASTISKT!

Jo.. Modist heter det visst. Tänkte på modest. Så nära, men ändå sä långt borta. Men är man bara modist om man syr damhattar, vad heter den som syr herrhattar, då? Padist?

1 kommentar:

danidanger sa...

Aj ajaj. Jag behöver tydligen ett alkolås på tangentbordet.. eller kanske inte. Det här var sjukt kul. Eller kuk, som min störda telefon hellre stavar ordet till. Är den som en ankunge, präglad på sin husse, månntro? I vilket fall som helst. Ibland säger jag så lite, men refererar till så mycket att jag själv måste läsa det fyra gånger. Så sjukt komplex. Hittar du alla hintar, så får du en glass. Den kommer vara lagom smält och sakta droppa ned i din backcleavage. Smaskens.