tisdag, juni 26, 2007

Friday night lights!

Jag vet. Alla tjatar. Jag kan inte låta bli. Trodde inte att den skulle vara något för mig. Jag blev blåst iväg. Den nya serien tar plats i en high school i Texas, med fokus på det amerikanska fotbollslaget. Redan i första episoden är jag fast. Älskar den ibland skakiga, suddiga kameran, som gör att man köper den relativt enkla storyn med hull och hår. Man måste inte krångla till allt med en isbjörn eller nedgrävda lik i en leksakskista under en pool i grannens tomt. Det räcker med en kille som inte riktigt tror på sin egen förmåga med som lyckas springa till det där blå fältet med bollen i famn för att ge rysningar, om det görs på rätt sätt. Det gör de här.

2 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Ja du gillar den skakiga kameran ELLER de heta boysen... hmm.. ;)

danidanger sa...

Hey now.. det är inte antingen eller. It's a package-deal, babe.