måndag, juni 04, 2007

Nonsens har väl ett eget syfte?

Som ni, mina trogna läsare har märkt så har alla inlägg av substans lyst med sin frånvaro. Om det någonsin funnits några.. Det är iallafall inte för att jag inte haft något substantiellt att förmedla. Bara inte haft någon subjektiv tid. Öh. Det blev konstig. Vaddå, subjektiv tid? Ok, fråga inte. Jag har en lättare förkylning. Lättare för att den inte är så svår. Men väldigt svår då den sitter i öronen mest. Så fort jag lutar lite på huvudet så blir jag yr. Antagligen lite inflammerad på städet, hästskon och motorcykeln. Eller vad de små söta benen heter, nu igen. Ja, ja. Det som uppehållit mig har iallafall varit inget mer än mitt liv. Tydligen har jag ett sådant. Nyligen har det varit fullt av fylla. Lite för fullt ibland. Men så kan det gå, när inte haspen är på. Hoppas ni förlåter mig för att jag inte hade på mig en hjälm med en webkamera på så ni kunnat följa mina steg. Det är för att jag är för feg. Tror inte era oskuldsfulla ögon hade tålt det.. kan bli en film, vem vet.

Inga kommentarer: