lördag, mars 15, 2008

Distractions..

Distractions är en riktigt bra låt med Zero 7. Hm.. ska nog bjuda på den lite längre ned i inlägget. Inte för att den har så mycket med mitt mood att göra, men för att den är fin och videon är genialisk. Det jag behöver däremot är distractions. På hög nivå. Önskar att hoppfältet var öppet. Rensa skallen. Har en vecka med ganska tråkigt jobbande och ännu tråkigare pluggande framför mig. Inte vad jag vill. Åh, varför ska man bli vuxen? Det är ju bara så himla onödigt. Skojar inte. Den här rastlösheten som sprider sig i mig är inte bra. Något kommer hända. Kanske ska tatuera min ända? Vad som helst. Suck. Ikväll blir det iallafall galej. Min vän Tobi ser ut som en tjej. Hoppas jag vinner skumpa och får skaka min rumpa, efter tolv blir jag en pumpa.

Inga kommentarer: