måndag, mars 24, 2008

Hur ser jag ut.. för dig som inte ser mig?

Jag vet om att jag skriver rätt mycket av all text på en ganska intim nivå. Med intim menar jag att de som inte känner mig så väl, inte riktigt vet vad jag pratar om. Kollade lite äldre inlägg och jag är beredd att erkänna att det var flera gånger som jag inte ens fattade själv vad jag verkligen ville åt. Mina associationer flyter bort i den impuls som driver mig till att skriva överhuvudtaget och jag vill av någon anledning lägga in sju eller åtta betydelser i en mening. Så tröttsam och pretentiös. Jag vet, men jag klarar inte av att låta bli. Det här inlägget förutspår ingen som helst förändring eller förbättring. Jag kommer fortsätta med insiderjokes som är så inside att de knappt kommer ut, ens ur mig. Förhoppningsvis får det mig inte att se ut som en lallande nolla. Hellre att jag ser ut som en rasistisk bonde. Som vanligt är alla dina kommentarer ytterst välkomna, men bara de snällaste godkänns för publicering, så fram med all den självcensur du kan uppbåda och skriv.

2 kommentarer:

meetthedeepme sa...

kom inte här och försök släta över!! det klär dig inte... ;))))
love you bitch when you´re being a bitch

danidanger sa...

Meh.. släta över.. så du säger. Skulle aldrig falla mig in.. om det inte gällde en het snubbe då.. för då slätas det som bara faan!