onsdag, mars 12, 2008

Lyssna noga..


Ha ha. Roligaste grejen. Jag har fått förfrågan att vara med i Christer i P3. Igen. Såklart är det Fredagsflörten som gäller. Bland det roligaste inslaget på radio. De hade hittat ett två år gammalt ansökningsmail från mig. Hon som ringde och researchade läste upp mina svar.. ha ha. Jag var en rolig typ redan då! Hoppas jag inte blivit tråkigare, bara. Det vore trist. Får se om jag har bättre tur denna gången med singlarna.. tredje gången gillt! Men hör upp, på fredag kan det vara min ljuva stämma som strålar ut genom etern.. eller vid ett senare tillfälle. Kolla in här och få det bekräftat, du måste ställa ditt liv på paus för att höra mig.

Red alert. De är flyttat fram till nästa fredag.. men lyssna imorgon iallafall, och få dig till livs ett trevligt program, som det är. Även utan mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

va roligt!!! vi som pratade om det inte alls för så länge sen!!!

glöm inte bort; om du är en möbel, så är du en badenbadenstol!!!! eller var det jag???

hur som helst kommer jag att lyssna!!

kram!