söndag, mars 18, 2007

Future gadgets..

Kolla in den här artikeln, man vill vara där nu. Leka med de sakerna. Fan vad jag är prylbög ibland. Funderar lite smått på att skaffa tv i mobilen. Tydligen ska min lur vara en av de första där det går, men hur mycket skulle jag använda det, egentligen? Innerst inne tror jag att jag inte alls är materialist, men ibland undrar jag. Flickan på bilden har inget med brevet att göra. Även om hon verkar ha en hälsosam relation till Zelda. Var går gränsen mellan verklighet och fantasi? Du bestämmer.

4 kommentarer:

danidanger sa...

Ok, thanks. But i wonder in confusion.. do you really get it? Most of it is pretty svenskt formulerat, är det inte?

Don't get me wrong. I appreciate the notice and wish for you to keep on reading it.

Staffan sa...

I think Acwo is a little sugen på att du ska gå in på hans spammande ass' sida och titta.

danidanger sa...

I vet! Det är ju sick som fan. Men samtidigt roligt. Eftersom jag sköter mina internetäventyr från en underbart vacker Imac, så träffar jag aldrig på sådnat som virus och annan cyberohyra. Kände mig ärad av att blivit spammad.

Staffan sa...

treasure these moments..

Min soetastmail blev ju sönderspammad. Det är inte bara guld och fiktiv uppmärksamhet i den skogen.

:'C