onsdag, mars 14, 2007

Manlig baddräkt- bra eller anus?

Jag vill härmed göra ett erkännande. Jag har under en säsong faktiskt gagnat en baddräkt. Väldigt lik den randiga du ser här nedan, cremevit och gammelrosa med lite kortare ben och utan ärm, men annars väldigt lik. Fråga inte vad jag tänkte. Jag tyckte väl det var en rolig idé. Min mamma som är så söt och stöttande, hon hjälpte mig självklart att konstruera ett mönster och sy ihop trasan. Plötsligt förstår jag varför vi campade på en ganska öde plats det året.. ha ha. Tro nu inte att det här är mitt värsta fashionerror, nej nej. Det kommer mera.



8 kommentarer:

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Alltså... alltså.. alltsåå..

danidanger sa...

Hahahahaha. Det är en bedrift att få dig att tappa talet!

Anonym sa...

VAD är det jag läser?

danidanger sa...

Du, det kallas för sanningen, gumman. Kanske inte så ofta man får se den.

Anonym sa...

haha... nej, man ser den nog inte allt för ofta. det är en tråkig sanning.

danidanger sa...

Må så vara att sanningen är tråkig. Varför annars skulle all verklighetsflykt vara så lockande?

Anonym sa...

den tråkiga sanningen var att det är sällan man hör sanningen..

danidanger sa...

Det är iochförsig sant.