torsdag, mars 01, 2007

Den amerikanska drömmen.


Fru Beckham har inte bara blonderat sig, hon har även rott hem en dokumentär, för besväret får hon den ringa summan av 140 miljoner kronor. Man ska få följa henne under flytten till LA, inget exploaterande av barn eller överexponerad make, men vad gör väl det? Det är ju det undernärda lilla livet man vill se, hur hon lunchar, shoppar loss och gör minnesvärda uttalanden. Jag har en känsla av att det här kan bli riktigt bra. På samma sätt som mår bra av att se en liten sork fångas av en ugglas klor och få sin buk uppsliten. Man mår liksom illa, men förundras över hur vacker naturen är. Posh kommer till änglarnas stad, it's the circle of life.

7 kommentarer:

danidanger sa...

Som oftast när jag inte egentligen har ett dyft att säga. Eller inte vill säga det jag vill. Då hänfaller jag till att publicera information om olika offentliga projekt och kommersiella produkter. Borde jag istället bara hålla käft och invänta ett inlägg av mer substans?

Staffan sa...

Nej! Heil introvertism och 'nej jag mår bra!'.

Vem har någonsin svarat ärligt på den frågan ändå så?

Anonym sa...

håll aldrig någonsin käft min vän! en skakad hjärna som min njuter av dina ytliga inlägg lika mycket som av dina djupa! (även om ditt inlägg om människor som är "meant to be" kanske aldrig någonsin kommer kunna toppas......)
By the way.... I fucking LOVE Vic´s nya look. Ses snart hoppas jag... Din Bannana

danidanger sa...

Ha ha. Tack för uppmuntran. Så fort jag börjar undra om det inte bara är juventilt att hålla på som jag gör och närma mig radera allt- knappen, så slänger jag iväg en tanke åt er alla, mina små söta blogjunkies. Ni är fast. Jag har blvit beroendeframkallande. Någon borde ringa Aftonbladet, det blir lätt sex sidor av det här. Hur skulle kunna jag gå kall kalkon på er? Ha ha. Att översätta engelska rakt av är alltid underhållande. Som det klassiska uttrycket, "Sit on my face and snurr."

Anonym sa...

kvinntimmret har ju skägg!!

tamigintepaorden@hotmail.com sa...

Ja det är verkligen ett klassiskt uttryck! Määäh!

danidanger sa...

Jo, skägg, och allmän ludenhet är en naturlig följd av aneroxia, kroppens sätt att kompensera näringsbrist och icke existerande underhudsfett. Sexigt, huh?